داغ ترین اخبار ورزشی
داغ ترین اخبار ورزشی
 
قالب وبلاگ

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: مدرک ایجنتی من سال 2012 صادر شده در حالی که مدرک آن فردی که مدعی شده من مدرکش را جعل کرده ام ، برای سال 2003 میلادی بوده.
عیسی ترائوره در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت: من آدم کوچکی نیستم که نتوانم مدرک ایجنتی فیفا بگیرم. سالها برای فوتبال کشورم زحمت کشیدم و در تیم ملی مالی بازی کردم. مدرکی هم که گرفتم از طریق فدراسیون فوتبال مالی بوده و کسی نمی تواند آن را زیر سوال ببرد.

وی افزود: مدرک ایجنتی فیفا گرفتن برای من کاری نیست و یک ثانیه ای می گیرم. این مشکلی است که دلال ها می خواهند برای من درست کنند چون می خواستند پول فونیکه سی را از طریق انتقال به تیم دیگری بخورند ولی من به طور رسمی مدیربرنامه او هستم.

بازیکن اسبق پرسپولیس تصریح کرد: آن عیسی ترائوره ای که مدعی شده من مدرکش را جعل کرده ام ، یک نفر است که در سال 2003 مدرک ایجنتی خود را گرفته ولی مدرک و کارت ایجنتی رسمی من از سوی فیفا، سال 2012 آمده و الان نزدیک به 3، 4 ماه است رسما کارگزار شده ام.




ترائوره گفت: آن موقعی که کارتم را گرفتم با برق شیراز قرارداد نداشتم. قانون فیفا می گوید که هر فردی کارت ایجنتی بگیرد نمی تواند فوتبال بازی کند که من نیز بعد از گرفتن این کارت در جایی بازی نکردم. اگر بازیکن باشگاهی بودم قطعا همه می فهمیدند.

وی تاکید کرد: من در کشور مالی امتحان ایجنتی فیفا دادم و قبول شدم. از ایران هم می توانستم این مدرک را بگیرم چون فیفا می گوید هرکس اگر 2 سال در کشوری زندگی کرده باشد می تواند از همان کشور نیز اقدام کند ولی من به مالی رفتم و از طریق فدراسیون کشور خودم این مدرک را گرفتم. این یک مسئله ساده است چون اسم پدرم (بلینکه)هم روی کارت حک شده. از کسی که گفته مدرک من جعلی است، شکایت می کنم تا همه بدانند کارم قانونی بوده.

مدیربرنامه فونیکه سی افزود: این بازیکن در ایران است. ما با 2 باشگاه ایرانی مذاکرات خوبی داشتیم ولی اسم نیاورم بهتر است. با عجمان هم هنوز توافق نهایی و کاملی صورت نگرفته . تا یکی دو روز آینده وضعیت فونیکه نهایی می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 21:39 ] [ امین ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داغ ترین اخبارورزشی و آدرسsports-news.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 12436
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

mouse code|mouse code

كد ماوس